2 Mart 2017 Perşembe

Bulanlar Hep Arayanlardır

02.03.2017
Neyi yitiriyoruz, farkında mısın?

Bu blogu açarken bir 'Bullet Journal' gibi kullanmayı hayal etmiştim. 
İsteklerimi ve hedeflerimi maddeleştirebileceğim, hayatıma düzen vermeme yardım edebilecek tablolar hazırlayabileceğim, günlük tadında satırlar karalayabileceğim, hikayeler kaleme alabileceğim ve sürüyle listeler oluşturabileceğim...
 Neden oldu, nasıl oldu bilmiyorum ama ipin ucunu kaçırdım. 
Nerede hata yapıyorum diye düşünürken, sadece blogumda değil hayatımda da bir şeylerin yolunda gitmediğini anlamam uzun sürmedi.



Hayatım boyunca kendime hep hedefler koydum. Bu hedefleri koyarken kaç tanesini gerçekleştirebileceğimi, kaç tanesini yapacak zamanım olacağını hiç düşünmedim.
Bir kaç aydır aklımda hep ölüm düşüncesi var.
Zannediyorum, tumblr ziyaretlerimden birinde; 
"Eğer yarın ölürsen, seninle birlikte neler ölürdü?" 
sorusuyla karşılaşınca beynimde bir bomba etkisi yarattı bu düşünce.
 İki gün önce de annem ananemden bahsettiğimiz bir sohbetimiz sırasında 
"Yaşlandı, ölümü kendisine daha yakın hissediyordur artık" dedi. Bunları söylerken günün birinde annesinden önce ölebileceği fikrini bulamadım kelimelerinde.
Sanki hep anneler önce ölürmüş gibi konuştu. Olması gereken buymuş gibi.
Halbuki öyle değil. Çocuklar da ölür, bebekler de...


Hep daha çok zamanımız olduğunu düşünüyoruz ama yok.
Hep olduğumuz yerde durmaya devam edeceğimizi zannediyoruz, asla değişmeyeceğiz sanıyoruz...
Şimdi var, şuan var ama, ya yarın?!
 Birkaç haftadır, 
'Yarın uyanabilecek miyim?' düşüncesiyle koyuyorum başımı yastığa.
Ve hala ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Arıyorum sadece.
Önceden okuduğum güzel bir sözü rehber edindim kendime:
"Aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır."


4 yorum:

  1. Gerçekten yarın ne olacağını bilemiyor insan...Her saniyemizi son saniyemizmiş gibi yaşamalıyız...

    YanıtlaSil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...