5 Mart 2017 Pazar

Mim #4 // Mim Davetiyem

○ MİM ○
Mim Davetiyem

Blue Things blogunun sahibesi, pek sevimli Aysel beni mimlemişti. Onun mimine ulaşabilmek için tık-tık. Kendisine çok teşekkür ediyor, kocaman öperek hemen cevaplamaya başlıyorum ♥ 

1.Sihirli bir değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin?

Hayatım da 'yaa keşke bu da şöyle olsaydı', 'şunu da böyle yapsaydım' dediğim bir an, hiç olmadı. Keşkelerin insanı değilim ben, önüme bakarım hep. İyi ya da kötü, anılarımız bizi biz yapan şeylerdir. Geçmiş olmadan, hatalar düzeltilemez, yanlışların yanlış olduğu bilinemez ki. 



2.Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin,neden? Şuan mesleğin ne?

Küçükken öğretmen olmak istiyordum. Bir ara lisedeyken kompozisyonlarımla falan ödüller alınca 'acaba yazar olsam nasıl olur?' hevesine kapılsam da, bana göre olmadığını anlamam çok da uzun sürmedi :)) Şimdi Çocuk Gelişimi okuyorum. Allah nasip ederse öğretmen olacağım :))



3.Burçlara inanır mısın?Burcunun özelliklerini taşıyor musun?

"Astroloji, özenle hazırlanmış sahte bilim ile oluşturulmuş kadim bir inanç sistemidir. İnsanı evrenin merkezi haline getirir. Astroloji M.S. 2. yy'da Filozof Batlamyus tarafından geliştirildi ve o zamandan beri zerre ilerlemedi. Yeni gezegenler bulunmasına ve dünyanın dönüş yörüngesinin Batlamyus'un çizdiğinden 23 derece kaymasına rağmen." diyor Richard Dawkins ve düşüncelerime tercüman oluyor. Burçlar mantıklı gelmiyorlar bana :))



Bir güzel mimin daha sonuna geldik. 
Herkes yapmıştır herhalde.
Ama yapmadıysan güzel okuyucu seni de mim'liyorum.  

16 yorum:

  1. Hayalindeki mesleğine kavuşursun inşallah sevdiğin mesleği yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, teşekkür ederim ♥

      Sil
  2. Yaa meslektaşızz Eliif,çok sevindimm ^-^ Bende Çocuk Gelişimi okumaktayım hehehe :) İnşallah öğretmen olma hayaline kavuşursun :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel aynı bölümdeymişiz ((çok seviyorum da bölümümü :D )), inşallah hepimiz hayallerimize kavuşuruz ♥

      Sil
  3. Ay çok güzel.Çok tatlış olmuş.Çok teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş cevaplar :) Resimler de Çok güzel olmuş :)) Dilerim her şey güzel gönlünce olur sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ♥

      Sil
  5. tatlişden gelen tatliş cevaplaaar öğretmeniiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha tatliş birinden dünyanın en tatliş yorumu :D ♥

      Sil
  6. ne güzel hayalindeki mesleği yapcaksın inşallah :) ama burcunu merak ettim ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :)) ♥ Yengeç burcuyum ben :D ♥

      Sil
    2. Yaa, öyle mi :D Ne güzel ♥

      Sil
  7. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim saygılar :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...