3 Mart 2017 Cuma

Mim #3 // Hayaller Hayaller !

○MİM○
Hayaller Hayaller

İsmini her duyduğumda yüzüme kocaman gülümsemelerin yayılmasına sebep olan Canım Lila beni mimlemişti. (ismin üstüne tıkladığınızda onun güzeller güzeli cevaplarına da ulaşabilirsiniz) Sorular o kadar güzel ki... Yapmak için çok geç kaldım biliyorum , en içten teşekkürlerimi sunarak cevaplamaya başlıyorum. ♥

1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?
Biraz yağmur, biraz kitap ve biraz bitki çayıyla dünyanın herhangi bir yerinde hayal kurabilirim.



2. En çok neyin hayalini kurarsınız?

Manevi anlamda, huzurlu ve mutlu olmanın hayalini kuruyorum. Maddiyat işin içine girdiğinde küçük bir kasaba da mini-minnacık bir çiftlik alma hayalim var. (ALAMADI)


Bir de (Aile / İş / Çocuk) sahibi olmakla ilgili hayallerim oluyor her kız gibi... Okuduğum kitap karakterleriyle ilgili de bolca hayal kurarım yani. Bir sevdim mi çıkaramazsınız onları beynimden.

3. Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?
En büyük hayalim bir kedi sahibi olmaktı. Babam on sekizinci doğum günümde bu hayalimi gerçekleştirdi. Hayatımın en güzel anıydı. Asla unutamam... (P.S. - I ♥ U dad)


4. Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?
Şu sıralar en büyük hayalim. İstanbul'un dışında yaşamak. Daha sonra pişmanlık duyar mıyım? Bilemiyorum ama bu şehir hayatımı geçirmek istediğim şehir değil. Bir keresinde İstanbul'la ilgili şöyle bir benzetme okumuştum. "İstanbul sigara gibidir. Öyle güzel bir zevk verir ki içten içe sizi öldürdüğünü anlayamazsınız." Sigara kullanmıyorum. İstanbul'u da istemiyorum mümkünse :)) 



Umarım hayallerimizin hepsi gerçekleşir, umarım hepimiz "dünyanın en mutlu insanları" kervanına bir gün katılabiliriz... :)

Mim'in üzeriden oldukça fazla zaman geçtiği için yapmayan kalmamıştır diye düşünüyorum. Ama eğer sen yapmadıysan okuyucu, hala neyi bekliyorsun? ♥

20 yorum:

  1. Güzel cevaplar olmuş. Bende sadece uyku safhasında ayal kurabilirim mesela.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların tadı da başka bir güzel ama ♥

      Sil
  2. Hmm bütün cevapların samimiydi ama ben en çok son soruya verdiğin cevaba takıldım. İstanbul sigara gibidir örneğine hak vermemek elde değil. Her şey gönlünce olsun canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Çok teşekkür ederim canım benim, seninde öyle :))

      Sil
  3. Güzel bir mim olmuş Elifciğim :) 2.sorunun cevabını çok beğendim,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum ♥

      Sil
  4. Hayallerin gerçek olsun. İstanbul'dan kaçma isteği bende de var... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O istek herkeste var galiba, başarabileni daha göremedim ne yazık ki :)) Çok teşekkürler ♥

      Sil
  5. keyifle okudum sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  6. Senin hayallerini severim ben :) Rabbim gerçekleştirmeyi nasip etsin inşaAllah ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah canım Ayşenur ♥

      Sil
  7. Elif'm, guzel yurekli arkadasim. Buradaki hayallerinin hepsi gercek olacak inaniyorum. Istanbul disinda sessiz, sakin, huzurlu bir ciftligin olacak insallah. 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Canımmm ♥ Sende üniversiteden vakit buldukça kaçar kaçar gelirsin, kafanı dinlersin bende ☻

      Sil
  8. genelde istanbul da yaşama hayali kurulur ama sen dışında yaşamanın hayalini kurmuşsun. ilginç. :) kedi sahibi olmana sevindim bende bir köpeğim olsun isterdim mesela. güzel hayallerin var umarım gerçekleşirler. umarım bir çitliğin ouverir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğin için çok teşekkür ederim sevgili Sümeyye ♥ Umarım seninde en cana yakınından bir köpeğin olur ☻

      Sil
    2. Umarım elifcik umarım :)

      Sil
  9. Dilerim Her şey Güzel gönlünce olur Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ♥

      Sil
  10. Gel biz çiftliğe ortak olalım :D Kedi benim de en büyük hayalim ya ^^ ama sağolsun bütün ailenin alerjisi var -.- İstanbul dışında hiç yaşadın mı , ben yaşadım o zaman İstanbul'u ne kadar sevdiğimi anladım , ben hep sevmiyorum derdim halbuki ^^

    YanıtlaSil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...