10 Şubat 2017 Cuma

Pottermore

○ Pottermore ○
from J. K. Rowling

"Gerçek kişiliğimizi yeteneklerimiz değil, yaptığımız seçimler gösterir."
 diyor Albus Dumbledore. Bence Pottermore profesörün bu sözü baz alınarak hazırlanmış bir site. Tüm Haryy Potter hayranlarının girip kendisini keşfetmesi gerek. 


Sayfa, seri bittikten sonra boşluğa düşen potterhead'lerin moralini bir nebze yükseltmek ve onlara hikayenin kıyısından köşesinden geçen kahramanları, yaratıkları ve büyüleri tanıtmak için yazılmış makalelerle dolu.
Ama beni en mutlu eden kendi evinizi, asanızı ve patronusunuzu seçebiliyor olmanız.
Tabi bunu duyan ben durur muyum? Hemen yaptım testleri.
Önce seçmen şapkayı geçirdim başıma. Yalan söyleyemeyeceğim. Benim en sevdiğim bina en başından beri Slytherin. İlk neden renklerine bayılıyor olmam, ikincisi ise Snape'in Slytherin'de olması sanırım.  Nedendir bilinmez Snape'in iyi tarafta olduğu belli olmadan önce bile en sevdiğim karakterlerden biriydi. Gıcık insanları kaçınılmaz bir şekilde seviyorum, kendimi değiştiremem ya :D


 Neyse Pottermore sorduğu ilginç sorularla beni Ravenclaw evine yerleştirdi. Başta (çok da zeki olmadığımdan mütevellit) hoşuma gitmese ve üzülsem de artık evimden memnunum. Seçmen şapka ne diyorsa odur sonuçta :/ Aşkım Slytherin ve güzelim zindanlar hoşçakalın o.O  


İlvermorny evim için de Pukwudgie binasını istemiştim (ama tahmin edin ne oldu ) oraya da uygun görülmedim :D Wampus çıktı ♥.♥ Neyse ki ılımlı ve sevecen bir insanım, evlerimi şimdiden çok sevdim... Yeyy!♥



Daha sonra asamı seçtim. Alıç ahşabı ve tek boynuzlu saç teli alaşımıyla 12 1/4 inç boyunda şaşırtıcı esnekliğe sahip bir asam var artık ♥ Seçimlerim sonucu en çok hoşuma giden şey patronusumun bir kedi olması, Manx Kedisi ♥ Ayrıca patronusunuzu seçerken harika bir görsel şölen sunuluyor size... 


Ben bayıldım siteye. Herkesin seveceğine eminim. En kısa zamanda ziyaret edin.
Sevgili Blue' nun sayfasında Pottermore hakkında bir posta rastlamıştım. Bu yazıyı hazırlama ilhamını bana verdiği için kendisini kocaman öpüyorum.
Kendisinin yazısına ulaşmak için tık-tık....

14 yorum:

  1. Pottermore gerçekten muhteşem :D Ben de Gryffindor çıktım, Ravenclaw olmak istiyordum. Ben cesur değilim ki, sanırım küçük Neville gibiyim :D Benim de patronusum kedi çıkmıştı, asam da ejderha içeriyordu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zeki değilim :D Seçmen şapkanın bir bildiği vardır inşallah ☻ Patronus kardeşiyiz zaman ♥ Ne güzel :))

      Sil
  2. Yaa çok güzel olmuş yazın yaa.Patronusuna bayıldım.
    Nedense herkese Wampus çıkıyor.Ben de Ravenclaw istiyordum ama Hufflepuff çıktım.O kadar akıllı olmadığıma karar verdi herhalde Pottermore.
    Güzel sözlerin için sonsuz teşekkürler.Şu an kocaman gülümsüyorum.
    Bu arada seni mimledim Elif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ♥ Hufflepuff da benim ikinci tercihim olurdu. Onun da renkleri çok güzel çünkü ♥ Ne demek canım benim, çookkk teşekkür ederim mim için ♥ En kısa zamanda yapacağım ♥

      Sil
  3. İlginçmiş gerçekten tabi ben bir Haryy Potter hayranı değilim ama, çok farklı bir şey. Ne güzel düşünmüşler. Güzel yazmışsınız kaleminize sağlık...Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel düşünülmüş bence de :)) Çok teşekkür ederiim ♥ ♥

      Sil
  4. ay bakarız tabisiiiii zekiii eliiif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana biz aynı binaya düşecekmişiz gibi geliyor Deep ♥ Pijama partisi filan yapardık güzel olurdu ☻

      Sil
  5. Yeni bir blog destek olmak adına takibe aldım yazılarını keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hoşgeldiniz ♥

      Sil
  6. hem kitaplarına hem filmine bayıldığım en güzel şeydi harry potter, bizleri düşünüp böyle birşey yappması ne güüzel yazarın. yine de o ateş dinmiyor. keşke tekrar başlasa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yaa, bizi neden üzüyorlar ki :(

      Sil
  7. Ay ben Snape ' i başta hiç sevmiyordum , sonra bir kaldım zaten bütün bildiklerime ters şeyler olunca :D ay ben şey diyecektim senin mimini yaptım da ^^

    YanıtlaSil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...